Veelgestelde vragen
FAQ
Nutridome-toepassing
Ja, natuurlijk. Ga hiervoor naar het tabblad "Profiel" en vervolgens naar "Klantenservice". In de rechterbovenhoek vind je een chatpictogram. Klik erop om contact met ons op te nemen. We kijken uit naar je bericht.
Onze app is beschikbaar in de App Store en Google Play. Typ gewoon "Nutridome - beauty shop" in het zoekvak en je vindt ons kenmerkende logo in de resultaten. Je kunt ook onze website nutridome.co.uk bezoeken. Als je eenmaal op de website bent, zie je in de voettekst informatie over de applicatie en de icoontjes van de eerder genoemde App Store en Google Play. Het installeren van de app kost je letterlijk een paar seconden!
Natuurlijk! Tijdens het winkelen in de app kun je een kortingscode gebruiken. Het enige wat je hoeft te doen is de code op de juiste plek in te voeren bij het afronden van je bestelling, net onder de lijst met bestelde producten.
Ja. Om je bestelgeschiedenis te kunnen volgen, moet je inloggen. Selecteer vervolgens "Bestelgeschiedenis" onder het tabblad "Profiel". Op dit tabblad staan alle bestellingen die vanuit je account zijn geplaatst.
Het enige wat je hoeft te doen is het zoekwoord "Nutridome - beauty shop" in te voeren in de App Store of Google Play. Ons kenmerkende logo wordt weergegeven in de resultaten. Klik en betreed de mobiele wereld van geselecteerde cosmetica.
Vormen van levering
Als de levering van je bestelling vertraging oploopt, neem dan contact op met onze klantenservice. We zullen proberen alles uit te leggen.
We versturen trouwens ook pakketten naar het buitenland.
Dit is op dit moment nog niet mogelijk, maar we werken aan deze mogelijkheid.
Helaas is dit momenteel niet mogelijk.
Als je het afleveradres wilt wijzigen, neem dan contact op met de klantenservice. Wij zullen dan controleren in welk stadium je bestelling zich bevindt en bevestigen dat het adres kan worden gewijzigd.
In de meeste gevallen bellen koeriers de ontvangers van pakketten, maar we kunnen dit niet garanderen - de koerier is hiertoe niet verplicht.
De levering wordt uitgevoerd door een koeriersbedrijf. Afhankelijk van welke vorm van levering je kiest, wordt je bestelling bezorgd door een koerier of kun je je pakket ophalen bij de pakketautomaten van InPost, DPD, DHL en Orlen Paczka.
Je vindt je bezorgnummer in het bevestigingsbericht van je bestelling. Met deze code kun je je levering volgen.
Vormen van betaling
Als je je bestelling wilt wijzigen, neem dan contact op met de klantenservice - bereikbaar op +48 22 266 10 01. Je kunt ook een e-mail sturen naar: kontakt@nutridome.pl.
Als u kiest voor betaling bij aflevering, kunt u uw pakket met een kaart betalen bij een pakketautomaat met een terminal. Bij pakketautomaten zonder terminal betaal je online via PayByLink. Dit is een snelle en veilige bankoverschrijving waarmee je elektronisch kunt betalen voor een pakket dat in een pakketautomaat is geplaatst. Zodra de betaling is bijgeschreven, stuurt InPost je een ontvangstcode via sms.
De betaling wordt de volgende werkdag verzonden.
Overboekingsgegevens: PL631140100000463959001001 / Swiftcode BREXPLPWMBK. Abriga sp. z o.o, ul. Staromiejska 8/12, 26-600 Radom. Vermeld uw bestelnummer in de titel van uw betaling.
Bij Nutridome kun je je favoriete betaalmethode kiezen. Je kunt je aankopen betalen: met kaart, BLIK, bankoverschrijving, via PayPal of Google Pay. Betalen bij aflevering of uitstel van betaling tot 30 dagen via PayPo is ook mogelijk. Je kunt hier meer lezen over de beschikbare betaalmethoden: https://nutridome.pl/formy-platnosci
Binnen 15-30 minuten nadat je hebt geprobeerd een bestelling te plaatsen, ontvang je een e-mail op je e-mailadres met een link die je doorverwijst naar de betaling. Je kunt ook contact met ons opnemen via de hulplijn. Wij zullen je helpen je bestelling af te ronden.
Je hebt maximaal 7 dagen de tijd om je bestelling te betalen. Als de betaling niet binnen een week is voldaan, wordt je bestelling geannuleerd.
Koeriers accepteren zowel kaartbetalingen als contante stortingen.
Hoe kopen?
Neem contact op met onze Klantenservice (tel. +48 22 266 10 01 of kontakt@nutridome.pl). We zullen controleren in welk stadium je bestelling zich bevindt en bevestigen dat deze kan worden geannuleerd.
Neem hiervoor contact op met onze Klantenservice (tel. +48 22 266 10 01 of kontakt@nutridome.pl). Wij zullen controleren in welk stadium je bestelling zich bevindt en bevestigen dat deze kan worden gewijzigd.
De bevestiging van de aanvaarding van de bestelling wordt per e-mail verstuurd naar het adres dat je hebt opgegeven bij het plaatsen van de bestelling. We hebben 24 uur vanaf het moment van aankoop om dit te doen. Als de e-mail na deze tijd nog niet is aangekomen en niet in de spambox zit, neem dan contact op met onze klantenservice (tel. +48 22 266 10 01 of kontakt@nutridome.pl).
Er is niets gebeurd. Neem contact op met onze klantenservice. We zullen controleren in welk stadium je bestelling zich bevindt en bevestigen dat je adres kan worden gewijzigd.
Je kunt de status van je bestelling controleren door in te loggen op je account. Je vindt alle informatie waarin je geïnteresseerd bent onder het tabblad "Bestelgeschiedenis". Laat ons in contact blijven. Als je vragen hebt, beantwoorden we die graag. Neem contact op met de klantenservice (tel. +48 22 266 10 01 of kontakt@nutridome.pl).
Je kunt je kortingscode toevoegen in het laatste stadium van de bestelling, in het overzicht voor de betaling. Voer gewoon de code in het daarvoor bestemde veld in en bevestig, waarna de waarde van de korting automatisch wordt afgetrokken van het totale bestelbedrag.
Als de kortingscode niet werkt, controleer dan of je aan alle criteria voldoet om de korting te ontvangen, zoals de minimale bestelwaarde of dat de code niet uitsluit in combinatie met andere promotionele acties. Controleer ook of je de code correct hebt ingevoerd - let op hoofdlettergevoeligheid of onnodige spaties.
Als de korting nog steeds niet van toepassing is, neem dan contact met ons op - we helpen je graag!
Promoties kunnen niet worden gecombineerd.
Binnen 15-30 minuten ontvang je een e-mail met een link om je betaling te voltooien.
Er kunnen maximaal 10 artikelen van hetzelfde product in één aankoop worden besteld. Nutridome verkoopt geen groothandel.
Je kunt je aankoop gemakkelijk doen via onze website of mobiele app. Als je dat liever hebt, kun je ook telefonisch contact met ons opnemen of een bestelling plaatsen via e-mail.
Op de pagina van elk product is het mogelijk om een herinnering in te stellen wanneer het product weer beschikbaar is. Klik op de optie "Herinner mij wanneer het weer beschikbaar is" en voer je e-mailadres in.
Er wordt een factuur naar je e-mailadres gestuurd zodra het pakket is opgehaald bij de koerier of bij het afhaalpunt.
Klachten
Binnen 14 dagen na aankoop heb je het recht om zonder opgaaf van reden van het contract af te zien. Vul hiervoor het retourformulier in.
In geval van een klacht kunt u contact opnemen met de klantenservice op: +48 22 266 10 01. U kunt ook een e-mail sturen naar: zwroty@nutridome.pl.
Dit duurt maximaal 14 dagen. We proberen zo snel mogelijk op je verzoek te reageren.
Als je pakket tijdens het transport is beschadigd, is het essentieel dat je een schaderapport opstelt in het bijzijn van de koerier. Dit is de basis voor de klachtenbehandeling van onze online shop. Je kunt dan een claim indienen door contact op te nemen met de klantenservice en binnen 7 dagen na ontvangst van het pakket om vervanging te vragen.
We hebben alleen een retourformulier nodig. Je kunt een aankoopbewijs meesturen, maar dit is niet verplicht.
Het klachtenformulier is beschikbaar op de website op de volgende link: https://static.nutridome.pl/pdf/formularz-zwrotu.pdf.
We accepteren klachten schriftelijk op het e-mailadres zwroty@nutridome.pl. Vermeld bij het indienen van een klacht uw bestelnummer of gegevens waarmee wij u kunnen identificeren.
SMS annulering
Je ontvangt sms-berichten omdat je ermee hebt ingestemd dat wij contact met je opnemen bij het afronden van je bestelling. Heb je deze optie per ongeluk geselecteerd? Geen probleem, je kunt deze functie altijd uitschakelen.
Klik op de volgende link, voer je telefoonnummer in en bevestig je annulering: https://nutridome.pl/rezygnacja-sms Je kunt hiervoor ook contact opnemen met de klantenservice.
Laat ons weten dat je geen sms-berichten meer wilt ontvangen. Stuur een e-mail naar: kontakt@nutridome.pl. Je krijgt nog sneller resultaat als je deze link gebruikt: https://nutridome.pl/rezygnacja-sms
Voorwaarden voor terugtrekking
Helaas kan alleen een intact product worden geretourneerd bij herroeping.
Als je een product wilt retourneren, houd er dan rekening mee dat de verzendkosten voor rekening zijn van de verzender - de persoon die het pakket verstuurt.
Je kunt je aankopen binnen 14 kalenderdagen na ontvangst retourneren.
Geeft
Je kunt het geretourneerde product terugsturen via een koeriersbedrijf, de Poolse post of pakketautomaten van InPost.
Ga naar het retourformulier waar je je pakket naartoe hebt gestuurd.
Je kunt je aankoop retourneren, maar alleen voor een ongebruikt, oorspronkelijk verpakt product.
Stuur het product terug naar dit adres: Nutridome 8 Gasstraat 26-600 Radom
Hoewel we ernaar streven om aan al je eisen te voldoen, is deze functie momenteel niet beschikbaar. We raden je aan om de post of een koeriersdienst te gebruiken.
Helaas is het momenteel niet mogelijk om een retourzending onder rembours te versturen.
Verzendkosten voor geretourneerde goederen zijn voor rekening van de klant.
Neem contact met ons op
Je kunt het geretourneerde product terugsturen via een koeriersbedrijf, de Poolse post of pakketautomaten van InPost.
Ga naar het retourformulier waar je je pakket naartoe hebt gestuurd.
Je kunt je aankoop retourneren, maar alleen voor een ongebruikt, oorspronkelijk verpakt product.
Stuur het product terug naar dit adres: Nutridome 8 Gasstraat 26-600 Radom
Hoewel we ernaar streven om aan al je eisen te voldoen, is deze functie momenteel niet beschikbaar. We raden je aan om de post of een koeriersdienst te gebruiken.
Helaas is het momenteel niet mogelijk om een retourzending onder rembours te versturen.
Verzendkosten voor geretourneerde goederen zijn voor rekening van de klant.